Ga naar de hoofdinhoud

Deelfietsen

Van "Wuustwezel wenst"

Ga naar het project

Naar het voorbeeld van gemeente Brasschaat en anderen. Mogelijks het opstarten van een project voor deelfietsen. Dit zou hopelijk de kleine verplaatsingen, die nu nog gemaakt worden met de wagen, vervangen door het fietsen. Zo kan onze gemeente mogelijks in de toekomst meer autoluw worden en uitstralen met een gezonder imago.

Officiële updates

Laatste update: 19 mei 2020

Reacties(4)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
ook tussen station Brecht en Wuustwezel. Dan kan je kiezen of je de bus of de fiets kan nemen.
  • 1 like
Profiel van Tanja Schoutens
Geplaatst door:Tanja Schoutens
7 jaar geleden
@els descheemaeker inderdaad! als de bus weg is (omdat de trein weer 'ns een keer te laat is), dan zou je een fiets kunnen nemen. Nu kan dat ook, maar dan moet je deze binnen de 24u terug zetten aan station. En dat lukt me niet (altijd). Daarom neem ik (helaas) terug de auto tot aan Noorderkempen.
  • 1 like
Profiel van Tanja Schoutens
Geplaatst door:Tanja Schoutens
7 jaar geleden
Deelfietsen, zodat je aan station Noorderkempen een fiets kan gebruiken en deze in Wuustwezel plaatsen. (En omgekeerd)
    Profiel van Peter Geysen
    Geplaatst door:Peter Geysen
    7 jaar geleden
    @Tanja Schoutens , deze is idd een prima aanvulling van het mogelijke systeem. Misschien dat onze gemeente kan/wil overwegen om in hetzelfde project als Brasschaat te stappen en dut met al onze omringende gemeenten. Zo is het financiële draagvlak groter en kan er ook mobiliteit buiten onze eigen gemeente plaatsvinden.
    • 2 likes

    Delen

    Geplaatst door

    Huidige status

    Gezien

    Locatie

    Unable to display map. WebGL2 support is required.
    Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
    https://esriurl.com/webgl-faq
    Powered by Esri