Een nieuw en groter skatepark
Van "Participatieproject Stoffezandstraat"
Ga naar het project
Omdat het skatepark aan het wijkhuis te klein is voor het grote aantal steppers en skaters is een groter skatepark nodig.
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
Gezien
