Eén richting ook voor fietsers ... graag
Van "Evaluatie éénrichtingsverkeer Kerkplaats"
Ga naar het project
Eén richting is prima daar!!! (hoewel ik zelf in het begin bijna in de fout ging)
Persoonlijk vind ik ook dat dat voor de fietsers ook zou moeten. Ik heb reeds 2 x gehad dat ik voor delhaize geparkeerd stond. Bij het vertrek bijna een fietser (die daar nu wel mag zijn) geraakt. Als er naast u een camionette geparkeerd staat moet je zo goed links blijven kijken en verrast het als er toch fietsers aan kome die je gewoon niet kan zien. Ik heb ook reeds een paar keer gehad dat er kindjes aankomen als ik achter de kerk door draai en terug richting bredabaan wil. Omdat het één richting is kijk je vooral naar rechts en verwacht je niet direct die fietsers die je ook niet kan zien omdat de haag van het kerkhof in de weg staat. Die haag moet blijven want is goed voor de mussen maar voor de veiligheid van de fietsers : beter ook 1 richting!
