Een veilige omgeving voor bejaarden en mindervaliden
Van "Wuustwezel wenst"
Ga naar het project
Een wens van Jan Aernouts: Op de Bredabaan is het vaak moeilijk voor bejaarden en mindervaliden. Het fietspad heeft op sommige plaatsen te veel afhelling naar de rijbaan van de auto's. Dit is gevaarljk voor scootermobiels en invalidewagens. Gebeuren er ongelukken? Onlangs nog op de Bredabaan.
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
Gezien
