Ga naar de hoofdinhoud

Een veilige omgeving voor bejaarden en mindervaliden

Van "Wuustwezel wenst"

Ga naar het project

Een wens van Jan Aernouts: Op de Bredabaan is het vaak moeilijk voor bejaarden en mindervaliden. Het fietspad heeft op sommige plaatsen te veel afhelling naar de rijbaan van de auto's. Dit is gevaarljk voor scootermobiels en invalidewagens. Gebeuren er ongelukken? Onlangs nog op de Bredabaan.

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Geplaatst door

onbekende auteur op 21 juni 2019

Huidige status

Gezien