Ga naar de hoofdinhoud

Geen voetpad en fietspad = zone 30

Van "Mobiliteitsplan (aangepaste versie 11/2023)"

Ga naar het project

Schandalig hoe er geen rekening wordt gehouden met de zwakste weggebruikers nl voetgangers die steeds op de weg moeten lopen omdat er geen voet of fietspad is .Terwijl zelfs de Gouverneur en studiebureau aangeven geen fietspad of voetpad = zone 30

Reacties(4)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Jozef Raats
Geplaatst door:Jozef Raats
2 jaar geleden
Heel juist er zou in.heel het centrum zone 30 moeten worden . En hierop ook gecontroleerd worden
  • 2 likes
Profiel van N DR
Geplaatst door:N DR
2 jaar geleden
@Jozef Raats de enkele straten in dorpskernen die 50 blijven, gaan nog meer sluipwegen worden met nog meer gevaar voor zwakke weggebruikers. En zoals u aangeeft, moet er meer gecontroleerd worden
  • 1 like
Profiel van Paul Elst
Geplaatst door:Paul Elst
2 jaar geleden
Als je 500m aan 30km ipv 50km moet rijden doe je daar maar 24 seconden extra over .Die luttele seconden langer onderweg zijn een minime prijs voor een sterk verbeterde veiligheid en minder geluidsoverlast.
  • 2 likes
Profiel van N DR
Geplaatst door:N DR
2 jaar geleden
@Paul Elst dat klopt volledig
  • 1 like

Delen

Geplaatst door

Profiel van P EpP Ep op 17 november 2023

Huidige status

Gezien

Locatie

Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq
Powered by Esri