Ga naar de hoofdinhoud

graag meer aandacht en manuele begeleiding bij het machinaal straatvegen.

Van "Wuustwezel wenst"

Ga naar het project

Regelmatig worden straten geveegd met de veewagen. Op zich een goed initiatief. Ik vind het wel heel jammer dat er nooit iemand mee gestuurd word om de plaatsen welke met de machine niet bereikbaar zijn bij te vegen zoals bv. op de Bredabaan het pleintje voor de Belfius Bank. Dit is zowat het drukst bezochte plekje in het centrum en ligt meestal ongelooflijk slordig bij. Manuele bijstand en grondig toezicht kan hier veel aan verbeteren zonder een veel grotere kostprijs denk ik.

Officiële updates

Laatste update: 25 maart 2020

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Geplaatst door

Huidige status

Goedgekeurd