Ga naar de hoofdinhoud

Invulling van de avonden voor alleenstaande bejaarden

Van "Wuustwezel wenst"

Ga naar het project

Een wens van M.L.M. Vochten: Wat moeten alleenstaande bejaarden 's avonds doen? Het dienstencentrum is toe, er zijn geen gezellige café's, geen cinema, niets. Als je jong en geëngageerd bent, is er elke avond wel iets te doen (vergaderingen, …). Maar als je "gepensioneerd bent"?

Reacties(1)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Alfons Gommers
Geplaatst door:Alfons Gommers
7 jaar geleden
Ook hier kunnen de DC's hun rol vervullen. Waarom niet één dag per week laat avond opening. Samen dingen doen.......

    Delen

    Geplaatst door

    onbekende auteur op 21 juni 2019

    Huidige status

    Gezien