Deze wens kwam ook ter spraken bij de inspraakvergadering
Kort parkeren invoeren thv dokter en apotheker
Van "Heraanleg Dorpsstraat"
Ga naar het project
Wens vanuit de bewonersvergadering.
Sectie 1
Bij gebrek aan parkeerplaatsen zal thv de kapper het voertuig halt houden op straat om in en uit te stappen (oudere klanten)
Officiële updates
Laatste update: 16 juni 2020
Geplaatst op 16 juni 2020
Reacties(4)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Jozef Raats
Geplaatst door:Jozef Raats
6 jaar geleden
Graag voor de bewoners van de dorpsstraat die geen garage aan de woning hebben een bewonerskaart zodat ze wel de mogelijkheid hebben om 24 u op 24 te kunnen parkeren
Profiel van martha vochten
Geplaatst door:martha vochten
6 jaar geleden
Ouderen willen zo lang mogelijk zelfstandig blijven, en zelf met de wagen rijden, en verkiezen om zelf naar de kapper en de dokter de apotheker en de slager gaan.
De Dorpsstraat moet leefbaar zijn voor iedereen.
Stilstaan en uitstappen veroorzaakt gevaarlijke situaties.
Profiel van Jozef Raats
Geplaatst door:Jozef Raats
6 jaar geleden
voor bewoners van de dorpsstraat een bewonerskaart invoeren zodat ze altijd kunnen parkeren in de straat , destijds heeft de gemeente verboden om te laten bouwen met een garage en nu zou men de parkeerstroken wegdoen , zo word de dorpsstraat onleefbaar
Geplaatst door:onbekende auteur
6 jaar geleden
Er zijn weinig parkeerplaatsen. Deze mogen niet ingenomen worden door mensen die lang parkeren.
In het voordeel van het CLIËNTEEL van middenstanders: voer parkeerschijf in. Bewoners van de Dorpsstraat hebben hopelijk een parkeermogelijkheid op eigen terrein. En lang parkeerders kunnen op zeer nabijgelegen parkings ( Achter d' hoven -BIB ....) parkeren. Parkeerschrijf: ook op andere plaatsen in WW zou dit zeer nuttig zijn!
Delen
Geplaatst door
Huidige status
Wordt onderzocht
