Meer 'bekendheid' voor Wuustwezel
Van "Wuustwezel wenst"
Ga naar het project
Een wens van M.L.M. Vochten: Zodat mensen niet meer zeggen "oh ja, jij woont daar in Wuustwezel of ergens" ofwel "waar ligt dat" met een air "wat goeds kan er van zo'n gat komen". Hoe bekender worden? Als beste leerling van de klas. Wat kunnen wij goed? Dat moeten we benadrukken. Groen, goede lucht, hier en daar stil, verenigingen, gilden, harmonie, veel jeugd, triatlonners, jonge landbouwers, ... We moeten niet in alles de beste zijn maar sommige punten moet toch lukken. Van Wuustwezel een plaats maken waar je graag komt. Je geraakt er gemakkelijk. Je ziet er iets, er is iets te doen (niet zoals nu: alles dicht op zondag en na 18u). Je wordt er hartelijk ontvangen (bv. aan de nieuwkomers leren dat wij elkaar groeten - GLIMLACHEN). Alles een beetje bij elkaar zetten. Wij hebben in Wuustwezel-centrum GEEN CENTRUM. Het gemeentehuis (zonder café), de winkels (zonder openbare gebouwen), de school, ... alles ligt ver uiteen zonder band. Letten op inplanting. Bv. dienstencentrum, rusthuis, ...
Reacties(1)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Alfons Gommers
Geplaatst door:Alfons Gommers
7 jaar geleden
Vergelijk Wuustwezel met Hoogstraten. Dan heeft Wuustwezel een grote achterstand en die achterstand moet toch kunnen verkleind worden.
Werk aan de winkel!
Delen
Geplaatst door
Huidige status
Gezien
