Ga naar de hoofdinhoud

meer openbare vuilbakken

Van "Wuustwezel wenst"

Ga naar het project

Terug meer openbare vuilbakken zetten nabij alle bankjes / ontmoetingsplaatsen om zwerfvuil tegen te gaan

Reacties(7)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Annemie Pluym
Geplaatst door:Annemie Pluym
7 jaar geleden
Een heel goed idee, ook in de Duinenstraat waar vele scholieren fietsen en het vuil achterlaten.
    Profiel van stan van riel
    Geplaatst door:stan van riel
    7 jaar geleden
    @Annemie Pluym dan moet de jeugd ook sensibiliseren om die vuilbakken te gebruiken en dat gaat een groot probleem zijn, want je kan elke 100 meter een vuilbak zetten maar als ze te lui zijn om er hun afval in te gooien ben je er niets mee.
      Profiel van Annemie Pluym
      Geplaatst door:Annemie Pluym
      7 jaar geleden
      @stan van riel als er staan dan kunnen ze die gebruiken, maar nu er geen staan is de verleiding groot om het vuil te dumpen. Al de kinderen leren op school om het vuil juist te sorteren. Daarnaast moeten ook de ouders dit overdragen op hun kinderen en blijven stimuleren. Pas dan zullen de vuilbakken optimaal benut worden!
        Profiel van stan van riel
        Geplaatst door:stan van riel
        7 jaar geleden
        @Annemie Pluym als je geen vuilbak ziet wil het zeggen dat je uw afval op de grond mag laten vallen.
          Profiel van David Eyckmans
          Geplaatst door:David Eyckmans
          7 jaar geleden
          @stan van riel Tegenwoordig is iedereen al meer gesensibiliseerd dan vroeger en meer met het mileu bezig dus ook al veel meer geneigd om het vuil in een vuilbak te gooien, maar als men NERGENS in de straten, ontmoetingsplaatsen of bankjes een vuilbak ziet wordt de verleiding waarschijnlijk groter om het weg te gooien wegens te lastig om het helemaal mee naar huis te zeulen... Mijn mening is dat je iedereen die van goede wil is op z'n minst de kans moet geven om het in een vuilbak te kunnen deponneren.
            Profiel van stan van riel
            Geplaatst door:stan van riel
            7 jaar geleden
            @David Eyckmans dan is mijn vraag, om de hoeveel meter moet er dan een vuilbak komen.

              Delen

              Geplaatst door

              Huidige status

              Gezien