Ga naar de hoofdinhoud

Stoffezandstraat

Van "Participatieproject Stoffezandstraat"

Ga naar het project

Als het aan mij ligt, maak er dan een groot groen park van, dat ook speelveld is voor kinderen. Zet daar allerlei speeltuigen in, zoals bv. skatemogelijkheid, en allerlei klim- en draaitoestanden enz. Maak hier ook een (zomer) cafetaria zodat ouders van hieruit bv. op zondag vanop een terras een oogje in het zeil kunnen houden op hun spelende kinderen. Tegelijk kan deze ruimte dan een ontmoetingsplaats worden voor de hele buurt (en verder). Dat veronderstelt wel dat er ook een management komt voor deze plaats, zodat zij echt functioneert. Zorg er wel voor dat er geen ingang is in de Stoffezandstraat, om redenen van verkeersveiligheid. A.U.B. niet opnieuw volbouwen, er zijn al genoeg van die zielloze blokken in Loenhout. En a.u.b. weer niet opnieuw een autoparking. Wel parkeergelegenheid voor fietsers.

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Huidige status

Gezien