Ga naar de hoofdinhoud

Veiligheid en overlast in de Weverstraat

Van "Wuustwezel wenst"

Ga naar het project

Door de Weverstraat in Loenhout komt zeer veel zwaar sluipverkeer, wat voor veel overlast zorgt! Het voetpad ligt er ook zeer oneffen bij en auto's parkeren vaak gewoon op de straat. De bewoners stuurden reeds brieven naar het gemeentebestuur...er werden wel enkele beloftes gedaan, maar daar blijft het voorlopig bij... Jammer dat deze onveilige situatie blijft aanslepen...

Officiële updates

Laatste update: 6 mei 2020

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Geplaatst door

Huidige status

Goedgekeurd