Beste Inge, bedankt voor uw wens.
Er werd reeds een verbod op zwaar vrachtverkeer ingevoerd. Dit jaar nog (2020) worden in de Weverstraat de openbare verlichtingspalen verplaatst, dichter naar de gevel van de huizen. Op die manier wordt het voetpad al een stuk breder.
Bij vragen, opmerkingen of suggesties kan u steeds terecht bij onze dienst openbare werken via het e-mailadres christien.kenis@wuustwezel.be.
Indien u graag wil weten wat wij nog allemaal hebben opgenomen in het meerjarenplan kan u dit terug vinden in het beleidsplan en meerjarenplan: https://wuustwezelwenst.be/nl-BE/projects/wuustwezel-wenst/info.
Veiligheid en overlast in de Weverstraat
Van "Wuustwezel wenst"
Ga naar het project
Door de Weverstraat in Loenhout komt zeer veel zwaar sluipverkeer, wat voor veel overlast zorgt! Het voetpad ligt er ook zeer oneffen bij en auto's parkeren vaak gewoon op de straat. De bewoners stuurden reeds brieven naar het gemeentebestuur...er werden wel enkele beloftes gedaan, maar daar blijft het voorlopig bij... Jammer dat deze onveilige situatie blijft aanslepen...
Officiële updates
Laatste update: 6 mei 2020
Geplaatst op 6 mei 2020
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
Goedgekeurd
