Ga naar de hoofdinhoud

Je cookievoorkeuren - Lokaal bestuur Wuustwezel

Cookies accepteren helpt ons dit platform te verbeteren. Lees ons cookiebeleid.

Lokaal bestuur Wuustwezel Home
  • Home
  • Over
  • Veelgestelde vragen

Ems .

Lid sinds 5 juni 2019

Alle bijdrage die door deze deelnemer zijn ingediend

Er zijn 7 projecten beschikbaar.
Populair ideeën zijn geladen.

Heraanleg Fietspaadjes Bosduinstraat tot Vossendreef

Ems .•7 jaar geleden De klinkers op de fietspaadjes tussen: Bosduinstraat - Venstraat Venstraat - De Vennekens De Vennekens - Eikendreef Eikendreef - Vossendreef liggen er érg hobbelig bij. Hier er daar steekt er een klinker uit. Gevaarlijk om te fietsen én wandelen. Kan dit heraangelegd worden?

Processierups: Lint rond boom

Ems .•7 jaar geleden Linten rond de bomen hangen, waar processierupsen opzitten. Om wandelaars/fietsers te waarschuwen.

Paaltjes Venstraat weg, geen doodlopende straat meer.

Ems .•7 jaar geleden Paaltjes venstraat-vennekens weg doen.In De Venstraat staan bijna nooit auto's op de baan.Al de auto's moeten rondrijden langs De Vennekens. Hier staan áltijd auto's op de baan. Én de hoge bult brouwersven-vennekens moet genomen worden.

Borden voorrang van rechts plaatsen in Gooreind

Ems .•7 jaar geleden In heel Gooreind, of toch zéker op de 'hoofdbanen':- Oude baan- Bosduinstraat- Theo Verellenlaan- GrotstraatBorden met 'Voorrang van rechts' plaatsen. Want vele denken dat ze op een voorrangsbaan rijden, wat niet is (enkel bredabaan is een voorrangsbaan!) en verlenen zo geen voorrang aan rechts.Wat erg gevaarlijk is.

Rondpunt Bredabaan - Bosduinstraat/Arthur Boelstraat

Ems .•7 jaar geleden Vaak kan je hier lang staan wachten als je de Bredabaan op wil rijden. Of de Bredabaan direct oversteken gaat nog moeilijker..Regelmatig moet ik hier tijdens de spits wel 5 minuten staan koekeloeren om vanuit de bosduinstraat richting wuustwezel te kunnen rijden.Een rondpunt op deze plek zou het verkeer veel vlotter doen verlopen.Waarom vind je het geen/wel een goed idee: graag reactie hieronder!

Vuilbakken buurt Eikendreef - Vossendreef- Marterdreef

Ems .•7 jaar geleden Een wandeltocht met de hond in een rustige buurt. Maar loop je wel heel de wandeling met een hondenpoepzakje in je handen omdat er nérgens een vuilbak te vinden is.Een vuilbak in deze buurt, zou aangenamer zijn.Waarom vind je het geen/wel een goed idee: graag reactie hieronder!

Heraanleg Vluchtheuvel (Bultje) De Vennekens

Ems .•7 jaar geleden Het bultje om van De Brouwersven naar De Vennekens te gaan, is niet voor elke auto weggelegd. Elke keer een enorme klap als je hierover rijdt. Vele mensen vragen dikwijls 'Mag ik hier wel over?', omdat de bult zó hoog is. Ook auto's die lager bij de grond hangen, kunnen hier onmogelijk overrijden zonder schade te maken aan hun auto én aan de klinkers. Is hier een mogelijkheid om de drempel toegankelijker te maken?Waarom vind je het geen/wel een goed idee: graag reactie hieronder!
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Privacybeleid
  • Cookiebeleid
  • Toegankelijkheidsverklaring
  • Sitemap
Mogelijk gemaakt doorGo Vocal voorheen CitizenLab