Ga naar de hoofdinhoud

Je cookievoorkeuren - Lokaal bestuur Wuustwezel

Cookies accepteren helpt ons dit platform te verbeteren. Lees ons cookiebeleid.

Lokaal bestuur Wuustwezel Home
  • Home
  • Over
  • Veelgestelde vragen

Kris Milbou

Lid sinds 29 juli 2022

Alle bijdrage die door deze deelnemer zijn ingediend

Er zijn 24 projecten beschikbaar.
Populair ideeën zijn geladen.

Een verharding waar rolstoelgebruikers en kinderwagens goed over kunnen.

Kris Milbou•3 jaar geleden Ik pleit voor een verharding waar rolstoelgebruikers en mensen met kinderwagens vlot en goed over kunnen rijden.

Zelfstandigen willen dat parkeerplaats voor eigen deur behouden blijft

Kris Milbou•3 jaar geleden De zelfstandige ondernemers (kapper en kinesiste) wensen dat de parkeerplaats voor de deur behouden blijft. Zeker voor de kinesiste daar de klanten vaak slecht te been zijn.

Nieuwe bomen kunnen, Maar standplaats geschikt en niet te groot.

Kris Milbou•3 jaar geleden Nieuwe bomen kunnen zeker, maar graag standplaats geschikt en niet te groot. bijvoorbeeld zuilvormige bomen.

Ik stel voor de bestaande kasseistroken te verwijderen

Kris Milbou•3 jaar geleden Ik stel voor de bestaande kasseistroken te verwijderen. Deze wekken immers veel ergernis op door onkruidgroei. Om diezelfde reden sta ik sceptisch tegenover grasdals.

De kapper wenst voldoende fietsparking voor zijn zaak

Kris Milbou•3 jaar geleden De kapper wenst voldoende fietsparking voor zijn zaak, zeker als er veel parkeerplaatsen sneuvelen.

Ik wil verkeersremmende maatregelen in onze straat.

Kris Milbou•3 jaar geleden Ik wil verkeersremmende maatregelen in onze straat.

snelheidsbeperking Oude Baan en Beukendreef

Kris Milbou•3 jaar geleden Het blijven toelaten van 50 km op de Oude Baan en Beukendreef zal het gebruik van deze straten als sluipwegen bevestigen en stimuleren. Een groot stuk van deze beide wegen beschikt niet over fiets- en voetpaden! De Oude Baan tussen Kochdreef en Eikendreef is dan ook nog eens heel smal. Ook de eikendreef wordt voorgesteld als 50 km straat. Je kan er met moeite met 2 auto's kruisen en ook hier geen fietspad. Helemaal chaotisch wordt het op bepaalde tijdstippen van de dag rond en voorbij de sporthal Koch. Op- en afrijdende wagens van mensen die zelf willen sporten of die iemand brengen. Hiertussen ook diegene die met de fiets komen en ja bij mooi weer ook voetgangers. In dit stuk ook weer eens geen fiets- of voetpaden.

Auto op eigen oprit of in eigen garage

Kris Milbou•3 jaar geleden De straat staat steeds vol auto's. Ook bewoners plaatsen de auto op straat. Bewoners met een oprit of een garage zouden hun auto op de oprit of in de garage moeten plaatsen.

Ik wens een 30 km/uur regeling

Kris Milbou•3 jaar geleden Ik wens een zone 30 in onze straat.

Ik ben bezorgd over het onderhoud van al het groen

Kris Milbou•3 jaar geleden Ik ben bezorgd over het onderhoud van al dat groen. Zal het geen 'vuile en onverzorgde boel' worden?

Ik wil de bestaande bomen weg

Kris Milbou•3 jaar geleden Ik wil de bestaande bomen weg. Deze bomen hebben te weinig plaats en drukken de stoepen omhoog.

Ik wil dat de kermiskoersen kunnen blijven doorgaan.

Kris Milbou•3 jaar geleden Ik maak me zorgen dat er geen kermiskoersen meer kunnen gehouden worden eens de straat opnieuw ingericht is.

Vergroening van het huidige buurtplekje

Kris Milbou•3 jaar geleden Het huidige buurtplekje (dat enige jaren geleden gebouwd werd en waarbij nog verhard werd ten koste van het aanwezige groen) zou terug wat groener mogen worden.

Nutsmaatschappijen zouden optimalisatie moeten doen tijdens de werken.

Kris Milbou•3 jaar geleden Nutsmaatschappijen zouden optimalisatie moeten doen tijdens de werken.

Minder verharding kan, maar goede doortocht voor alle weggebruikers moet blijven

Kris Milbou•3 jaar geleden Minder verharding kan zeker maar een goede en veilige doortocht moet mogelijk blijven voor alle soorten weggebruikers.

Behoud betonnen baan met uitgezaagde plantvakken

Kris Milbou•3 jaar geleden De betonnen baan is nog in goede staat. Waarom deze dan niet behouden? Ontharding kan door plantvakken in het beton uit te zagen.

Ik wens een gescheiden riolering

Kris Milbou•3 jaar geleden Momenteel is er nog geen gescheiden riolering in de straat. Gaat men dit nog doen en wanneer?

Is er kans op waterinsijpeling in de kelders bij wegnemen van trottoirs?

Kris Milbou•3 jaar geleden Ik ben bezorgd dat er mogelijks waterinsijpeling is in de kelders bij het wegnemen van de trottoirs.

Ik wil eenrichtingsverkeer van Bosduinstraat naar kerk

Kris Milbou•3 jaar geleden Ik wil eenrichtingsverkeer van Bosduinstraat naar kerk. Dit levert meer ruimte op voor andere functies (bv groen, verblijfsaanleidingen, ...) en zal ook de verkeersintensiteit doen afnemen.

Ik wens de invoering van een parkeerkaart in de straat.

Kris Milbou•3 jaar geleden In de straat staan veel te veel auto's geparkeerd. De hele straat staat steeds vol en er zijn ook veel niet-inwoners die parkeren in de straat. Daarom wens ik de invoering van een parkeerkaart.

Ik wil van deze straat een fietsstraat maken.

Kris Milbou•3 jaar geleden Ik wil van deze straat een fietsstraat maken.

Ik wil minder parkeerplaatsen in de straat

Kris Milbou•3 jaar geleden Ik wil beduidend minder parkeerplaatsen in de straat. Nu staat de straat veel te vol mt auto's.

Ik wil eenrichtingsverkeer van ker naar Bosduinstraat

Kris Milbou•3 jaar geleden Ik wil eenrichtingsverkeer van kerk naar Bosduinstraat. Dit levert meer ruimte op voor andere functies (bv groen, verblijfsaanleidingen, ...) en zal ook de verkeersintensiteit doen afnemen.

Ik pleit voor zitbankjes en vertoefpunten doorheen de straat

Kris Milbou•3 jaar geleden Ik pleit voor zitbankjes en vertoefpunten doorheen de straat.
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Privacybeleid
  • Cookiebeleid
  • Toegankelijkheidsverklaring
  • Sitemap
Mogelijk gemaakt doorGo Vocal voorheen CitizenLab